Koberce zná lidstvo tisíce let, ovšem teprve dvacáté století přineslo jejich opravdový boom. Jakmile se na trhu začaly objevovat první metráže, v mnoha barevných variantách a s různými vzory, šlo toto zboží doslova na dračku. Mít doma koberec, totiž znamená mnohem více zajištěné pohodlí při chůzi (a nejen při chůzi), než na podlahách s keramickou či kamennou dlažbou nebo dřevěnými parketami. Po koberci můžete doma našlapovat bosými chodidly, což je velmi příjemné v každé roční době.
Prodej koberců se dnes uskutečňuje prostřednictvím kamenných prodejen, například v hobby marketech, anebo formou internetového prodeje. A právě tito obchodníci slaví velký úspěch díky tomu, že se mnoho lidí na Internetu pohybuje každý den. Mnohdy je dokonce snazší usednout doma v poklidu ke stolu, nebo třeba i na koberec, a na notebooku se probírat pestrou nabídkou, z níž vyberete ten vzorek, co vás nejvíce osloví. Stačí jej objednat a zajistí vám i dopravu pro nadrozměrné náklady.
Prodejci koberců ovšem sází na několik důležitých kroků. V první řadě na webový portál – e-shop, který bude přehledný a se zajímavou nabídkou včetně rozumných cen. Důležité bude i správné měření a označení výrobků, aby bylo zřejmé, jak široké koberce jsou, jaká je cena za metr běžný či čtvereční, a také jaká je jeho vnitřní stavba – hustota vláken a podkladová vrstva.
Webovými stránkami to ale nekončí, naopak spíše začíná. Zde je nutné podchytit problematiku SEO a řešení přizpůsobit internetovým vyhledávačům, abyste při zadávání klíčových slov byli mezi předními konkurenty. A za druhé byste měli na sebe upozornit vhodnou formou reklamy, například na sociálních sítích TikTokovou PPC reklamou anebo další možností Pinterestovou PPC reklamou. Sociální sítě jsou v současné době zdroje, kde se pohybuje velké množství vašich potenciálních zákazníků.